Skvělá pomoc - ERGOAKTIV

04.04.2014 11:36

Byl jsem se podívat v Ergoaktivu. Jednak, co nabízejí, jak pracují a především poznat lidi. Realita velice příjemně předčila mé očekávání. 

Poskytují velmi široké spektrum pomoci. To, co mě pochopitelně nejvíce zajímalo, bylo, jak a v jakém rozsahu se dovedou postarat o lidi po CMP (mrtvici). Pečlivě sestavený tým (lékaři, psycholog, logoped a mnoho dalších odborností) pomáhá zvládat cestu od prvních chvil onemocnění až po pomoc s opětovným zařazením do smysluplného života. Ve velmi přátelském prostředí, které je tam cítit na každém kroku. Plném úsměvů, přátelského a povzbuzujícího slova. Pacienti, které jsem potkal mi můj dojem potvrdili. Některé jsem "viděl v akci". Vše na mě působilo velmi pozitivně. Spolupracují i s organizacemi, které 1, poskytují jiný rozsah péče (třeba HEWER, který zajišťuje 24 hodinovou péči v domácích podmínkách) 2, neomezují se tím jen na "mrtvici", ale mohou pomoci lidem i s jiným poškozením mozku. To je moc dobré. "Jen" CMP je ročně cca 50 000 ročně, ale dalších nemocí, včetně úrazů je mnoho. A ti všichni hledají pomoc.

Jsem rád, že Vám mohu ERGOAKTIV doporučit.

 

luk