cvičení mozku, mozkový trenink - NOVÁ POMŮCKA

06.06.2012 16:07

Reakce na dotaz „mrtvice“ -  Tento článek zařazuji i do "REHABILITACE", protože sem oprávněně patří.

Dotaz na stránce „diskuze“ mne přiměl, abych Vám napsal toto:

Nemocný člověk neustále hledá, jak by mu mohlo být pomoženo. Při hledání pomoci jsem objevil i jednu velmi dobrou pomůcku. Vyzkoušel jsem jeden počítačový program. Původně byl vytvořen pro zdravé lidi ke zlepšení tzv. kognitivních (poznávacích) funkcí. To je například paměť ve svých různých podobách, logické myšlení,…. Pustil jsem se tedy do „Happy neuronu“ velmi intenzivně a s očekáváním. Předcházely ho velmi nadějné reference (odkaz je níže).  Získal jsem hodně dobrou zkušenost.  Nejen, že jsem pociťoval sám na sobě značné zlepšení, ale i mé nejbližší okolí to zaznamenalo. Samotný program mě popoháněl k lepším výsledkům, protože i jeho hodnocení bylo stále lepší. Toto je obrovská výhoda. Nemocný může cvičit i sám, bez pomoci. Odpadá náročnost „organizovaného cvičení“. (přesně stanovený čas, platby navíc, …) Trénovat se dá prakticky kdykoliv, rovněž tak odpočívat, „soutěžit“ sám se sebou, samostatně bez pomoci druhé osoby. Je to cvičení mozku. Obdobné tělesné rehabilitaci.  Je to vhodné cvičení i pro starší lidi. Dříve jsme jim doporučovali čtení, křížovky a větší společenské aktivity. Tato nová aktivita je evidentně přitáhla. Téměř nenápadně se lepší, resp. udržují se v kondici. Nyní máte možnost cvičit svůj mozek i pohodlněji a zábavnou formou. Stačí mít zdravou ruku a zrak. Využitelný je tento jednoduše ovladatelný software prakticky pro všechny věkové i společenské kategorie. Je přínosem jak pro nemocné, tak i zdravé mladé. Práce s ním je jednoduchá a zábavná.

Protože návštěvníky tohoto webu jsou většinou lidé, počítající každou korunu, je možno získat pro Vás významnou slevu. Cvičit můžete levněji se slevou více než 11 %, tzn. za 1500,- Kč. Oproti původním 1 797.-Kč. Stačí přejít na www.mrtvice.braingame.cz. Nabídku může tedy využít kdokoliv z návštěvníků stránek ( studenti, manažeři,…, - zkrátka lidé, kteří chtějí a potřebují mít mozek stále svěží.

 

Na odkazu www.brainjogging.cz je mnoho dalších informací, ale i zkušenosti od jiných, než jsem já.

 

luk