Byl jsem tam

12.11.2012 16:22

   Dne 10.11. 2012 jsem byl účastníkem XX. konference klinických logopedů. Pověděl jsem jim, jak moc mi pomohl "HAPPYneuron". Více také videa, zpracovaná p. Mgr. Martinem Chlupáčem. /Pokud Vás program zaujme (předpokládám, že ano), můžete se vrátit na mé stránky a se slevou si jej objednat/.

  Ale k tomu, co jsem Vám chtěl sdělit. Jsem velmi potěšen tím, že existuje tolik dobrých odborníků, kteří jsou připraveni nám pomoci. Bylo ale příjemné slyšet, jak hledají stále lepší a účinnější způsoby, jak toho dosáhnout. Mezi ně patří právě zmiňovaný "". Zlepšuje tzv. kognitivní funkce. Jejich správné fungování v každém věku nám ulehčuje život. Jejich pravidelné trénování, i v klidu domova, nám pomáhá překonat následky poškození mozku z jakékoliv příčiny.

. Urychluje rehabilitaci a kontakt s světem.

CVIČTE !!!

 

luk