Koronavir to zavinil

05.04.2020 18:26

   Pandemie překazila přednášky.
   Měli jsme se setkat při mých přednáškách osobně. Ale současná opatření tyto plány zhatila. Měl jsem připraveny minimálně tři.

   Proto jsem ve spolupráci s CEREBRUM2007 vytvořil setkání u Vás doma prostřednictvím počítače. Díky tomuto odkazu jste schopni "být přímo u toho". Je to autentický  záznam   (film, který spustíte a nemusíte dále ovládat).

   Taky jsem připravil přehlednější přednášku, která je jako "klasická prezentace". Upravil jsem ji pro "samostudium". Je názornější, přidal jsem některé snímky, obohatil jsem je o vysvětlující text a je pochopitelně možné kdykoliv ji pozastavit, nebo pustit znovu.
   Epidemiologická situace neumožnila připojení "živého" doprovodného komentáře a sám to zatím technicky nezvládnu.      
   Až to situace dovolí, komentář doplním. 

                                Nebo ještě lepší bude, když se budeme moci osobně potkat na přednášce.

                                                               DRŽTE SE!

 
MUDr. Václav Lukáš